Saffran

Alla inlägg under december 2011

Av Natalie - 26 december 2011 23:46

   

I´d sell my soul just to see your face and I break my bones just to heal your pain!

But if I had told you I Love you would it have made you wanna stay ?

Im sorry for the way I made you feel day after day!

if I had wrote you a poem and read it to you every day would it ever been enought to make you wanna come back home to stay ?

Please know this is not your fault! And all I wanted want to tell you is that  I LOVE YOU <3












- Daddys Girl

Av Natalie - 19 december 2011 23:04

  Welcome to a trip into my hurt feelings to the center of my soul

Im walking on the edge. I´ll choose the way of love and pain!


Welcome to a trip into my emotions to the language of my heart which you can only cross with love

Av Natalie - 13 december 2011 12:44


 



Otroligt nog har man överlevt alla smällar och allt stryk man kan tänka sig men i vissa fall vill man ha ett slut.

Akuten är det sista stället man vill hamna på men som tur var det bara en stukad hand men nästa gång får jag åka ambulans ... ? Har varit mörbultat hela helgen men något positivt fanns de ju i allt och det var ju att jag fick åka skoter och äta broccoli och njuta av helgen trots att jag hade ont. jag är glad att det fortfarande finns människor med stora hjärtan Det är inte rätt att man ska vara rädd och inte veta vad som ska hända här näst.

Det som gör att jag fortfarande är kvar i "The Hell Hole" är mina 2 underbara katter och min älskade mamma som behöver mig lika mycket som jag behöver dem!


Av Natalie - 13 december 2011 12:39

Jag ville bara passa på att önska alla en God Jul! och hoppas att snön kommer till alla Stockholmare ;)


 

Presentation


Natalie
22-02-91

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards